poniedziałek, 5 czerwca 2023

"Zabójczy książę" Melisa Bel

Miałam okazję przeczytać kolejną książkę za sprawą book tour czytam dla przyjemności. Tym razem to był „Zabójczy książę” Melisy Bel. Co mogę o niej powiedzieć, że książę pochłonął mnie bez reszty, aż nie mogłam się mu oprzeć.


Prócz tego mam kilka uwag ale część z nich takich z przymrużeniem okaJ Ni w ząb mi nie pasuje okładka do całości książki. Mimo to wielki szacunek dla grafika. Osobiście miałabym problem z jej dopasowaniem. Na pierwszy rzut oka przypomina mi Hrabię Drakulę wersja nowocześniejsza.

Ale nie tylko to intryguje w całej tej powieści. Najlepsza jest  guwernantka i jej szczerość. Nie jednego wprawiła  w osłupienie.  Evan nie jest jej dłużny, co prowadzi do wielu wybuchowych sytuacji. Pochłonęłam jednym tchnieniem książkę i zapatruję się na inne pozycję tej autorki za jej poczucie humoru.

A czy książę  był naprawdę zabójczy i co się pod tym wszystkim kryło dowiecie się nigdzie indziej  jak z książki. Po za tym Rosalyn wcale nie jest taką wroną za jaką ją uważają.

Informacje ogólne:

Tytuł: Zabójczy książę

Autor: Melisa Bel

Wydawnictwo: Melisa Bel

Ilość stron: 316

Rok wydania: 2023

Opis:

Książę Evan de Clare uchodzi w towarzystwie za potwora, który doprowadził do śmierci swoją żonę.

Mroczny, szorstki i nieprzystępny sieje postrach nawet wśród służby.

Kiedy poszukuje guwernantki dla córki, na posadę zgłasza się skromnie ubrana, lecz wygadana okularnica. Choć jego ciało reaguje na bliskość dziewczyny w niebezpieczny sposób, decyduje się ją przyjąć. Nawet nie podejrzewa, że pod brzydkim przebraniem kryje się prawdziwa piękność.

W dodatku panna Foster ośmiela się krytykować go na każdym kroku! Czy dziewczyna zdaje sobie sprawę, że drażnienie zabójczego księcia może źle się dla niej skończyć?

Czy rozumie, jak cienka jest granica między nienawiścią a namiętnością?

 

3 komentarze: