piątek, 7 lipca 2023

"Salon rozpusty" Agnieszka Czerwińska

 Mając jeszcze w pamięci "Przedsionek piekła" zastanawiam się jakie losy w podziemiach spotykają Roxanne. Mam nadzieję, że ją jeszcze pamiętacie i ojca Rodu Belingtonów Duncana :)😉


Tak się składa, że miałam okazję ich znowu odwiedzić i zobaczyć co u nich. Już nie przyjmowali mnie w przedsionku jak za pierwszym razem. Za co dziękuję, bo ukazały mi się lepsze widoki wędrując do salonu, ale nie byle jakiego :)😏 Duncan jak przystało gości nas w "Salonie rozpusty". A co zobaczyłam dowiecie się za niedługo, lecz wszystkiego Wam nie zdradzę :)😂

Tak jak wspomniałam odwiedzałam ich po jakimś czasie. Roxanne co raz bardziej odnajduje się w podziemiach. Pomaga Camile w obowiązkach dzięki czemu poznaje tunele i miejsca gdzie jeszcze nie była. Jak sam Duncan nazwał stała się jego nałożnicą ale zanim do tego dojdziemy wróćmy na chwilę do początku... 

Jak pamiętamy Roxanne była na początku tylko przekąską i eksperymentem Duncana. Po kilku latach przebywania z nim zaniechała ucieczek, ale nie zmieniła myśli o wydostaniu się na powierzchnię. Z Camile zaczeła się dobrze dogadywać. Szalona kobieta, którą nazywa Złotowłosą próbowała poszczuć wilkołakami przez co Roxanne ledwo uszła z życiem. Potem zaczęła jej pokazywać repliki zamków piętnastu rodów. Podczas jednej z takich przechadzek Duncan ją przyłapał i zakazał dalszego zwiedzania. 


Jedynie rutyna pomagała utrzymać imitację doby. Roxanne częściej dawała odpocząć sumieniu i chętniej brała udział w torturowaniu. Raz zaprosił ją Duncan na kolację gdzie podał serce wampira ( które z resztą jej obiecał). Mogła zjeść tylko trzy kąski z racji, że była człowiekiem. Po spożyciu pierwszego doznała wizji wspomnień właścicielki owego serca i tak z każdym kąskiem. Od tamtej pory i nieudanej próby trepanacji czaszki, którą próbowała sobie zafundować zaczęły się pojawiać wizje. W których była Charlottą pierwszą żoną ojca Rodu. Duncan zauważa jej zmianę, której sama za bardzo nie dostrzega nie licząc tego, że traci ostatki godności i człowieczeństwa. 

Jeśli chcesz poznać przygody Roxanne i dlaczego chciała zrobić sobie trepanację czaszki zapraszam do sięgnięcia po książkę. Moja wizyta u niech nie była zbyt długa a to co wam opowiedziałam nie zawiera wszystkiego co się działo. Jeśli chcecie dowiedzieć się pikantnych szczegółów, zobaczyć to co zobaczyła Roxanne i przeżyć to co ona przeżywała. Poznać jej decyzję musicie koniecznie zajrzeć do "Salonu Rozpusty" 


Dodatkowo na stronie autorki agnieszkaczerwinska.pl możecie zakupić całą trylogię Odrodzenia a wpisując kod Czytagi otrzymacie na nie 10% rabatu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz