piątek, 9 sierpnia 2024

"Szeptanka" Karolina Głogowska

     Właśnie jestem po lekturze i ciągle są we mnie różne emocje. Książka jest intrygująca i wciągająca. 

Podczas zagłębiania się w kartki książki poznajemy Helę, która ma niewyjaśnione ataki agresji. Z tego powodu zostaje wyrzucona ze swojego liceum. A jej matka Matylda postanawia wrócić do rodzinnej wsi. Niestety przyjazd wcale nie okazuje się lepszym rozwiązaniem, gdyż zachowanie dziewczyny się pogarsza. Okazuje się, że w ich domu straszy i dochodzi do dziwnych wydarzeń, za które jest obwiniana Hela. 

Matylda szukając odpowiedzi udaje się z Helą do lekarza. Wyniki badań wykazują jednak, że dziewczyna jest zdrowa. Związku z tym proszą o pomoc lokalną wiedźmę a nawet księdza. Jednak nie rozwiązuje to problemu. Okazuje się, że Matylda ma do rozwiązania starą tajemnicę rodzinną, tylko tak jest wstanie uratować córkę.

"Szeptanka" ma niesamowity klimat legend i lokalnych wierzeń, tajemnicy rodzinnej. Wszystko to sprawiło, że książkę pochłonęłam bardzo szybko. Uczestniczenie w rozwiązywaniu niewyjaśnionych zdarzeń, zagadki z przed lat, która miała wpływ na późniejsze relacje bohaterek. Sprawiła, że chciałam jeszcze i jeszcze. Książka jest wciągająca do ostatniej strony. Lekkie pióro, fabuła wciąga i trzyma w napięciu. Wszystko to co czytelnik lubi. 

Książka jest połączeniem trzymającego w napięciu thrilleru z nutą fantastyki i kryminału. Ja jestem zachwycona książką i już patrzę za innymi pozycjami autorki, a wam polecam sięgnięcie i poznanie powieści. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz