piątek, 28 kwietnia 2023

"Niedoskonali" Joanna Kosowska

Informacje ogólne:


Tytuł: Niedoskonali

Autor: Joanna Kosowska

Wydawnictwo: Zaczytani

Ilość stron: 308

Rok wydania: 2022

Opis:

Gdy o wschodzie słońca budzi się nadzieja, spróbuj ją zatrzymać na dłużej...
Są takie miejsca, które mają w sobie trudną do wytłumaczenia magię. Miejsca, które potrafią uleczyć nawet najbardziej zranione dusze… Dla Majki, Davida, Camili i Brunona takim miejscem staje się knajpa z muzyką fado w jednej z biednych dzielnic Lizbony. To właśnie tutaj krzyżują się ich ścieżki, gdy każde z nich próbuje uciec od bolesnych wspomnień i poszukać nowego sposobu na życie. Nie wiedzą jeszcze, że przyjaźń, która niespodziewanie pojawi się między nimi, stanie się najlepszym remedium na powracające traumy.
W tle Lizbona, o jakiej nie pisze się w przewodnikach. Tajemnicza, mroczna i niepokojąca, z ukrytymi w jej krętych uliczkach prawdziwymi ludzkimi historiami.

Opinia/recencja:

Jestem molem książkowym i bardzo lubię czytać. Nie każda książka jednak skrada mi serce. Są  takie , które po pierwszym rozdziale odkładam na półkę. 

         Tak samo było tym razem gdy przyszła do mnie książka Jolanty Kosowskiej. Przyznam, że moją ulubioną kategorią literacką jest horror albo fantastyka. Tutaj spotkałam się z romansem.  Hmm  co mogę o niej powiedzieć. Na pewno, że się ją lekko czyta co jest na plus dla autorki. Jest akcja i historia więc nie zamula. Jest również jeden wątek , który połączył Maję, Dawida, Bruna i Camilę.

         Każdy z nich jest Niedoskonały. Każdy próbował uciec od swojej przeszłości, która się za nimi ciągła jak smród w gaciach. Połączyła ich przyjaźń i nie tylko. Zachęcam do zapoznania się z książką bo warto poznać ich historię. Oraz zobaczyć jak się skończyła.

Autorce chciałam podziękować za Portugalię i dzielnicę Alfamę. Za tą wspaniałą knajpę i fado. Przekonałaś mnie do swoich książek i myślę, że jeszcze odwiedzę Portugalię.

Książkę przeczytałam dzięki

 Book Tour czytam dla przyjemności.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz