poniedziałek, 1 stycznia 2024

Podsumowanie roku

Jeden rok się zakończył, kolejny rozpoczyna, więc przyszedł czas na podsumowanie 😉

W roku 2023 :

  • Przeczytałam 56 książek
  • Brałam udział w 26 Book Tour'ach 
  • Zorganizowała w sumie 6 book tour'ów - 2 trylogie
  • Podjęłam się współpracy recenzenckiej 
Najczęściej czytanymi autorami zostali:
  1. Lara Adrian - 9 książek
  2. Katarzyna Berenika Miszczuk - 6 książek
  3. Jolanta Kosowska - 4 książki
  4. Iwona Banach - 3 książki
  5. Paula Uzarek - 3 książki
Średnio przeczytałam 4,5 książki w miesiącu. 

Byłam na targach książki w Katowicach gdzie miałam okazje spotkać się z:
Katarzyną Miszczuk, Franciszkiem Piątkowski, Mateuszem Rogalskim. 
Byłam na spotkaniu autorskim u Marzeny Orczyk - Wilkowskiej
Jestem w stałym kontakcie z:
  • Agnieszką Czerwińską - prowadze book tour'y 
  • Pawełem Kopijerem - prowadze book tour'y
  • Wojciechem Kulawskim - recenzent
  • Wojciech Buderlak - recenzent
  • Artur Tojza - recenzent

Są to niewielkie sukcesy ale bardzo cieszą 😏 Są też plany na ten rok aby jeszcze bardziej promować czytelnictwo i poszerzyć współpracę z kolejnymi pisarzami. Rok się dopiero rozpoczął a pomysłów cała głowa 😁 Nie zostaje nic innego jak zachęcić was do aktywności. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz